Önkéntesség

A Waldorfeszt szervezői csapata is egész évben, önkéntesen alkotja meg a fesztivált, de a szervezési folyamatok után nehéz dolgunk lenne, ha a kivitelezésben nem bővítenénk további önkéntesekkel csapatunkat. Körülbelül 70 ember dolgozik a helyszínen azon, hogy a Waldorfeszt gond nélkül működjön! 

 

Az önkéntes jelentkezés: 

  • Jelentkezés nyitása: 2022.05.01. vasárnap 
  • Jelentkezés zárása: 2022.05.20. péntek 23:59

 

Személyes találkozások időpontjai: 

  • 2022.05.29. vasárnap I. találkozó – megimerkedés egymással és a terület koordinátorokkal. 
    • Helyszín:  (értesítjük majd a jelentkezetteket) 
      • A terv: Zebegény 
      • B terv: Budapest, Városliget 
  • 2022.06.12. vasárnap II. találkozó – helyszíni találkozó – feladatkör megismerése, szerződés aláírása 
    • Helyszín: Zebegény, Újvölgy 

 

Mindig nagyon felemelő érzés azzal a közösséggel együtt dolgozni, akik a fesztiválon segítenek nekünk. Jól lehet tapasztalni és megélni a közösség erejét, annak minden színterét. Fizikailag rengeteg dolgot képes megvalósítani a közösség, de szellemileg is nagyon felemelő az a kapcsolódás, ahogy egyénenként kapcsolódni tudunk egy közössé. 

Hálásak vagyunk mindenkori önkénteseinknek! 

Találkozunk 2022-ben! 

Milyen területekre lehet jelentkezni?

Program

  • A programok megvalósításában szükségünk van önkéntes segítségre. A programok mozgatása,  útbaigazítása, koordinálása, tehát a színpadmesterek segítsége fontos feladat, ezért szívesen látunk program csapatunkban!

  • Ha egyébként is érdekel a programszervezés, szólj nekünk. Minden ötlet, minden lehetőség érdekel minket!
     
  • Bővebb információk: katt ide

Rendezvény építés / bontás / pakolás

  • A rendezvényt fel kell építenünk, amiben minden segítség sokat számít. Fúrás, faragás, kreatív megoldások, lépcső ásás, fűnyírás, lefolyótisztítás stb. lesz a feladatod, ha ezen a területen szeretnél segíteni nekünk. 

  • Bővebb információk: katt ide

Dekoráció

  • Ez a terület összefügg az építéssel és a bontással, hiszen a fesztiválnak a dekorációja sokszor pakolással, magasban való munkavégzéssel és hasonló feladatokkal jár. A kreativitás itt is elengedhetetlen, öröm, ha szeretsz alkotni!  

  • Bővebb információk: katt ide

Technikai kisegítő

  • Ahhoz, hogy mindenhol legyen fény, megfelelő felirat, mindenhova odaérjenek a hangfalak, minden rendezvénysátor és pult álljon, szükségünk van olyan munkaerőre, aki szívesen foglalkozik a rendezvény technikaibb kérdéseivel, és segíti a technikai szervezőket.

  • Bővebb információ: katt ide

Szemétszedés

  • Tőletek tiszta a rendezvényünk! Szelektív és kommunális szemét kezelése, gyűjtése, adott helyzetben válogatása és zsákolása a feladat. 

  • Bővebb információ: katt ide

Jegykezelés / beengedés

  • “Van karszalagod? Milyen jegyet kérsz? Tessék, itt a karszalag! Várj, vigyél egy programfüzetet is!” – ilyen és ehhez hasonló mondatok biztosan elhangzanak a jegypultban, ahová várunk téged is! Jegykezelő, árusító és figyelő pozícióba is tudtok jelentkezni. 

  • Bővebb információ: katt ide

Információs pult - csomagmegőrző

  • A fesztivál központja az infópult. Csomagmegőrzés, kulcsok megőrzése és kiadása, szállások kezelése, programfüzetek kiosztása, általános információk átadása a fesztiválozóknak. 

  • Bővebb információ: katt ide

Faluközponti jegy és infópultos

  • Idén a faluban is elhelyezünk egy infóközpontot. Erre faházat telepítünk, ahol lehet majd jegyet / bérletet, buszjegyet vásárolni a vendégeknek és információt kérni a fesztiválról: 
    • programfüzet 
    • buszmenetrend 
    • parkolás 
    • hol találja a rendezvényt 
    • stb.

  • Bővebb információ: katt ide

Vendéglátói kisegítés / konyhai kisegítés

  • Szeretsz főzni? Nagy öröm nekünk, mert akkor biztosan finomat eszünk majd. Feladat a crew konyha kisegítése: szeletelés, aprítás (nem, ez még nem az esti koncert), főzés. Gyere, főzz velünk! 

  • Bővebb információ: katt ide

Autós ügyelet

  • Rendelkezel autóval? Szívesen vezetsz? A fesztivál most nagyobb területre kerül, messzebb lesz a falu központtól, azonban lokálisan többször kell majd saját személyzetünket, különböző szervezéshez szükséges tárgyakat elszállítani A pontból B pontba! “Vigyél  le a faluba” ! 🙂 

  • Bővebb információk: katt ide

Parkoltatás

  • “Bocsánat, itt nem szabad megállni, ott a kijelölt terület!” Az előírt szabályokat szereted betartani és kedvesen, de határozottan tudod társaidnak is jelezni, ha éppen valaki szabályt szeg? Szerintük megfelelő személy volnál parkolós ügyeletre! Bármennyire is bicikli pártiak vagyunk, sokan jönnek autóval. Szeretnénk, hogy rendezett, irányítottan parkoljanak az emberek a fesztivál parkolóban, ami a bejárat előtti mezőkön lesz kijelölve.

  • Bővebb információk: katt ide

Mörcs árusító

  • A Waldorfesztnek különböző apró kis mörcs terméke van, amit egy “Waldorfeszt mörcs” sátorban tervezünk a fesztiválozóknak elérhetővé tenni. Ennek a sátornak a nyitvatartását biztosítják a “mörcs árusító” önkéntesek!

     

  • Bővebb információk: katt ide

Önkéntesség feltételei

  • 18. életév betöltése. Ha nem múltál el 18 éves, akkor szülői beleegyező igazolás szükséges!

  • Elfogadod a rendezvény házirendjét.

  • Részt tudsz venni a fesztivál által szervezett előzetes tájékoztatásokon / találkozókon.

  • A választott és egyeztetett területed munkaigényei szerint részt tudsz venni a rendezvény előtt, a rendezvényen, vagy a rendezvény után a munkakörödhöz tartozó munkafolyamatokban.

  • Szereted és óvod a környezeted! 🙂

Mit adunk az önkénteseknek?

  • Napi egyszeri meleg étel 
    • húsos 
    • vegetáriánus (vegán és gluténmentes) 
  • Szállás 
    • sátorszállás a crew kemping részben! 
  • Fesztivál bérlet minden önkéntesnek! 

 

Hálásak vagyunk a segítségeteknek, e nélkül nem tudna megvalósulni a Waldorfeszt!

Jelen vagyunk,
kövess minket!